Socar perkenal Ramadan Raya Monthly Pass, tawar penjimatan besar

author
0 minutes, 54 seconds Read

KUALA LUMPUR: SOCAR melancarkan Ramadan Raya Monthly Pass baharu dengan menawarkan penjimatan besar untuk penyewaan lebih daripada RM400 sebulan.

Dengan pas baharu itu, pelanggan ditawarkan dengan pilihan melibatkan pemilihan kenderaan, memanfaatkan lebih 2,000 kereta SOCAR daripada kompak jimat bahan api hingga kepada SUV.

Ketua Pegawai Eksekutif SOCAR, Shylendra Nathan berkata, pas bulanan tersebut menawarkan kemudahan dan penjimatan yang tiada tandingan kepada pelanggan.

Menurutnya, SOCAR menyedari kepentingan menyediakan pelanggan dengan pilihan pengangkutan yang fleksibel dan mampu milik.

“Dengan cara ini mereka boleh melakukan perjalanan tanpa perlu risau tentang kos penyewaan, bahan api atau penyelenggaraan dan mampu milik.

“Pada dasarnya, Monthly Pass kami direka untuk membantu orang ramai ke tempat yang mereka perlu pergi, tanpa perlu risau tentang kos atau kerumitan pemilikan kereta,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Bagi pelanggan yang menyewa dalam tempoh singkat, SOCAR memperkenalkan dua tawaran tambahan dengan tempahan sehingga 2 jam yang dibuat antara pukul 9 pagi hingga 3 petang akan menikmati diskaun 50%.

Manakala, tempahan sekurang-kurangnya 2 jam antara pukul 4 petang hingga 8 malam layak mendapat diskaun 35%. Kedua-dua tawaran sah sehingga 21 April 2023.

SOCAR Ramadan Raya Monthly Pass berharga RM99 boleh dibeli mulai sekarang di laman web SOCAR.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *