Tengku Muda Pahang dilantik jadi Pengerusi Bestinet

author
0 minutes, 42 seconds Read

KUALA LUMPUR: Bestinet Sdn Bhd (Bestinet) mengumumkan pelantikan Tengku Muda Pahang, Tengku Abdul Rahman Sultan Ahmad Shah, sebagai Pengerusi baharu Lembaga Pengarah syarikat itu.

Dalam kenyataannya, Bestinet berkata Tengku Abdul Rahman yang baru-baru ini menjadi salah seorang pemegang saham syarikat, turut menggalas tanggungjawab sebagai pengarah baharu berkuat kuasa pada 30 Jun 2023, selepas mengambil alih daripada Datuk Seri Mohd Amin Abdul Nor yang meletak jawatan sebagai Pengerusi dan Pengarah syarikat.

Ketua Pegawai Eksekutif Bestinet, Ismail Mohd Noor, berkata syarikat berkenaan percaya perspektif yang dibawa oleh Tengku Muda Pahang dapat memacu syarikat itu ke tahap lebih tinggi.

“Bestinet berhasrat mewujudkan kerjasama utuh dengan pengerusi baharu kami dalam memberikan nilai tambah kepada semua pihak berkepentingan, sama ada di pihak awam dan swasta.

“Syarikat juga sentiasa komited dalam menyediakan penyelesaian teknologi maklumat yang komprehensif dengan tumpuan khusus kepada penyelesaian dalam aspek keselamatan, biometrik dan kecerdasan buatan (AI),” katanya.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *