Datasonic terajui kecemerlangan Sistem Keselamatan ICT Inovatif

author
1 minute, 22 seconds Read

KUALA LUMPUR: Datasonic Technologies Sdn Bhd, anak syarikat milik penuh Datasonic Group Bhd (Datasonic) muncul pemenang Anugerah Kelas Induk ASEAN – Peneraju dalam Kecemerlangan Sistem Keselamatan ICT Inovatif di acara Anugerah Perniagaan Cemerlang ASEAN (AOBA) Ke-9 2023, semalam.

Anugerah Perniagaan Cemerlang ASEAN (AOBA) diadakan setiap tahun untuk mengiktiraf lebih daripada 100 perniagaan ASEAN yang cemerlang yang telah menunjukkan kemajuan ketara dalam menubuhkan dan mengukuhkan kedudukan mereka dalam pelbagai sektor dan menyumbang kepada pertumbuhan ekonomi dan kemakmuran ASEAN.

Ketua Projek Khas Datasonic, Datuk Syahril Abdullah, menerima anugerah yang dihormati itu bagi pihak Syarikat, mengukuhkan komitmen syarikat terhadap kecemerlangan dalam bidang sistem keselamatan ICT yang inovatif yang dianjurkanaMpada 12 Disember di Hotel Shangri-La, Kuala Lumpur.

Syahril dalam satu kenyataan berkata, menjadi pemenang bagi Anugerah Kelas Induk ASEAN adalah bukti komitmen syarikat yang tidak berbelah-bahagi terhadap kecemerlangan dan inovasi dalam bidang sistem dan penyelesaian ICT berasaskan keselamatan.

“Pengiktirafan ini berfungsi sebagai simbol prestij dan motivasi untuk bercita-cita menjadi keusahawanan dalam organisasi kami dan industri secara amnya,” katanya.

Syahril turut menekankan kepentingan anugerah dalam memupuk pertumbuhan dan kepimpinan dalam komuniti perniagaan.

“Kami melihat pencalonan ini sebagai peluang untuk Datasonic untuk terus menyumbang kepada pembudayaan pemimpin perniagaan yang baru muncul dan penambahbaikan yang mantap.

“Ia adalah detik untuk merenung perjalanan kami, meraikan pencapaian kami dan menetapkan pencapaian baharu untuk masa depan,” kata beliau.

Memandang ke hadapan, Syahril berkongsi harapannya untuk Datasonic, dengan menyatakan, pihaknya terus berkembang dalam landskap dinamik keselamatan ICT, dan berhasrat untuk berada di barisan hadapan dalam inovasi, menetapkan piawaian baharu dan memastikan tahap keselamatan tertinggi pelanggannya.

“Datasonic merakamkan ucapan terima kasih kepada Persekutuan Rantaian Runcit & Francais ASEAN dan penganjur Anugerah Perniagaan Cemerlang ASEAN ke-9 atas pengiktirafan yang disanjungi ini,” katanya.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *