Pengarah Urusan Juara Travel & Tours, Hjh Rosnah Wagino

Juara Travel & Tours bawa 220 jemaah haji tahun ini

author
1 minute, 25 seconds Read

PORT DICKSON: Penyedia perkhidmatan haji dan umrah terkenal, Juara Travel & Tours Sdn Bhd (Juara), akan membawa seramai 220 jemaah haji pada musim haji tahun ini.

Pengarah Urusannya, Hajjah Rosnah Wagino, berkata bertepatan dengan slogan ‘Juara Pilihan Kami’, kumpulan itu komited dan optimis akan memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada bakal jemaah umrah dan haji.

“Pada musim haji tahun ini, Juara akan membawa seramai 220 jemaah dan menyediakan persiapan yang rapi dengan menambah baik mutu perkhidmatan yang akan diberikan kepada bakal-bakal haji yang memilih kami sebagai agensi pengelola haji mereka.

”Kami adalah agensi yang menjalankan kursus dengan simulasi lengkap selama 2 hari agar para jemaah dapat merasai sekurang-kurangnya keadaan sebenar yang bakal dihadapi di Mekah nanti” katanya yang ditemui ketika Kursus Haji Perdana 1445H, di sini, semalam.

Rosnah menambah, Juara Travel & Tours yang beroperasi lebih 20 tahun itu adalah antara syarikat Pengelola Jemaah Haji (PJH) yang menyediakan tawaran Pakej Rahmah dengan harga bawah RM50,000 bagi musim haji tahun ini.

“Juara juga syarikat pengendali pakej umrah dengan servis terbaik, kami tidak menolak apa sahaja keadaan jemaah, ada yang perlu jalani dialisis namun ingin ke tanah suci juga tetap kami terima kerana kerjasama dengan pihak hospital disana untuk menguruskan jemaah ini.

“Dengan pakej bermula RM6990, kami menyediakan khidmat pembimbing untuk menyantuni para jemaah sebelum, ketika dan selepas mengerjakan ibadah umrah” tambahnya lagi.

Ujar Rosnah, Juara sentiasa melakukan penambahbaikan dalam memastikan operasi syarikat terus cemerlang dan menjadi pilihan utama jemaah umrah dan haji selain mengambil pendekatan strategik unutk mengukuhkan lagi kedudukannya dalam industri pelancongan di negara ini.

Sementara itu, Juara turut menyediakan perkhidmatan pelancongan luar negara antaranya, Turki, Korea Selatan, Vietnam, Indonesia, India dan sebagainya.

Sehingga kini, Juara mempunyai 28 cawangan seluruh Malaysia dan ibu pejabatnya terletak Taman Nirwana, Ampang.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *