“Satu rumah, satu kain kafan”, KAF perkenal set pengurusan jenazah

author
1 minute, 5 seconds Read

KUALA LUMPUR: Dengan tagline “satu rumah, satu keperluan” KAF Digital Media memperkenalkan produk penyediaan awal set pengurusan jenazah bagi memberi kesedaran awal mengenai pengurusan jenazah di setiap rumah.

Setiap yang hidup pasti akan merasai mati, justeru menjadi kewajipan setiap umat Islam untukmelengkapkan diri dengan ilmu dan keperluan dalam menjalankan tanggungjawab fardu kifayah ini.

Sehubungan itu, KAF Digital Media, komited memperluaskan produk jualannya bagi memberi pendedahan pentingnya setiap rumah memiliki penyediaan awal set pengurusan jenazah.

Pengeluaran sebanyak 1,500 Set Lengkap Pengurusan Jenazah edisi Dato’ Mohammad Kazim Elias bakal berada di pasaran tidak lama lagi.

Edisi ini menampilkan pendakwah bebas, Dato’ Kazim Elias sebagai jurucakap.

Menariknya, set ini didatangi lengkap dengan 22 jenis item antaranya jubah, telekung, sabun bidara, kain kafan, kapur barus dan pelbagai lagi. Ia juga boleh digunakan untuk jenazah lelaki dan perempuan.

Harga bagi setiap set hanya RM249 dan pembelian hanya boleh dibuat secara dalam talian di www.kafanmalaysia.com.

Setiap pengeluaran dikeluarkan sendiri dari kilang milik KAF Digital Media yang terletak di Desa Coalfield, Sg. buloh.

Untuk rekod, KAF Digital media ditubuhkan pada tahun 2023 diasaskan oleh tiga orang anak muda iaitu Khairul Manaf, Anas Abd Rahman dan Fawzan Ismail.

KAF Digital Media juga membuka jualan secara OEM dimana jika terdapat mana mana pihak yang ingin membuat penjenamaan sendiri bagi set pengurusan jenazah dan menginfakan set pengurusan jenazah.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *