100 usahawan selebriti bakal berkampung di Hoorrey X Fest Raya

1 minute, 45 seconds Read

KUALA LUMPUR —  memeriahkan  lagi kerancakan festival membeli-belah sempena persediaan sambutan Syawal, buat julung kalinya Hoorrey X Fest Raya bakal dianjurkan dan lebih menariknya ianya dianjurkan ketika umat islam berada di tempoh penghujung Ramadan.

Ketua Pegawai Eksekutif Asia Global Entertainment (International) Sdn Bhd, Datuk Mohammad Alif Hakim, berkata konsep mereka ialah 3 hari jualan sebelum raya iaitu konsep jualan pada harga borong.

Katanya untuk  lebih memeriahkan lagi jualan Hoorey X Fest Raya ini turut menyaksikan penglibatan seramai 100 artis popular tanah air dan Festival tersebut juga mendapat kerjasama penuh dari Kelab Usahawan Selebriti Malaysia (KUSM) serta Artist Corner.

Dalam pada itu, Mohammad Alif berkata, sempena penganjuran Hoorrey X Fest Raya kali ini juga, pelbagai acara menarik turut akan diselitkan dan itu termasuk program Infaq Ramadan Hoorrey yang berbentuk jamuan berbuka puasa, moreh, sumbangan kelengkapan dan duit raya serta program sahur teramai di WTCKL.

“Ia juga menjadi antara acara yang paling ditunggu-tunggu kerana belum ada lagi program seumpamanya diadakan di tapak festival. Kami mahu semua orang hadir untuk bersama-sama merasai sendiri pengalaman bersahur beramai-ramai di WTCKL nanti.

“Ia juga akan menjadi satu daripada sasaran kami untuk tersenarai dalam Malaysia Book of Records (MBOR). Justeru, mana-mana syarikat, GLC, NGO, orang perseorangan yang ingin turut serta menyumbang amat kami alu-alukan,”katanya.

Tambah  Mohammad Alif lagi, pihaknya tidak berhasrat untuk bersaing dengan mana-mana pihak yang sebelum ini pernah menganjurkan festival seumpamanya, dengan tidak menumpukan sebarang sasaran pengunjung.

“Kami cuma mahu memberi peluang kepada usahawan termasuk artis dan selebriti untuk menjalankan perniagaan masing-masing tanpa had masa selama tiga hari ia diadakan.

“Ia juga menjadi antara acara yang paling ditunggu kerana Ustaz Ebit Liew dijangka hadir dalam program Infaq Ramadan kerana belum ada lagi program seperti itu diadakan di tapak festival.

“Kami mahu semua orang hadir untuk bersama-sama merasai sendiri pengalaman bersahur beramai-ramai, kerana ini juga antara inisiatif membantu artis yang sedang diuji seperti Zamani Slam dan Yantzen.

Majlis Perasmian dijangka disempurnakan oleh Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Seri Ahmad Maslan.

Untuk maklumat lanjut, orang ramai boleh menghubungi Boy di talian 011-3573 3060, Zai (010-2620078) dan Shawn (011-5550 5017).

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *