CelcomDigi anjur Karnival Jom 5G

0 minutes, 42 seconds Read

KUALA LUMPUR: CelcomDigi Bhd akan menganjurkan Karnival Jom 5G mulai 18 hingga 20 Ogos 2023, yang menampilkan tawaran rangkaian telefon 5G baharu yang hebat serta paling luas kepada rakyat Malaysia susulan pelancaran kempen Jom 5G Malaysiaku baru-baru ini.

Dalam satu kenyataan, kumpulan telekomunikasi itu berkata, karnival terbabit akan sarat dengan tawaran serta penjimatan bagi membolehkan pengalaman digital yang lebih baik di rangkaian terluas dan terpantas di Malaysia.

“Selain itu, dengan langkah integrasi dan pemodenan rangkaian CelcomDigi yang berterusan di seluruh negara, rakyat Malaysia boleh menantikan penyampaian kesalinghubungan termasuk pengalaman digital yang lebih baik pada rangkaian 4G LTE dan 5G,” katanya.

Karnival Jom 5G akan diadakan di lokasi terpilih di seluruh negara iaitu di Celcom bluecube Sunway Pyramid, Subang Jaya; Digi Store Bayan Baru, Pulau Pinang; Celcom bluecube Taman Molek, Johor Bahru; Celcom bluecube, Kuantan; Digi Store Api-Api, Kota Kinabalu dan Celcom bluecube Tun Jugah, Kuching.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *