Sancy meterai perjanjian urus sistem maklumat pesakit Aichi Healthcare Group di Bangladesh

author
0 minutes, 47 seconds Read

KUALA LUMPUR: Sancy Berhad, melalui syarikat bersekutunya, Sancy Global Solutions Sdn Bhd, telah memeterai perjanjian untuk melaksanakan dan mengurus sistem automasi untuk menyimpan maklumat pesakit Aichi Healthcare Group di Bangladesh .

Dalam satu kenyataan hari ini, penyedia penyelesaian penjagaan kesihatan digital itu berkata ia akan mula bekerja serta-merta dan perjanjian itu ditetapkan untuk diteruskan selama-lamanya.

“Perkongsian ini mewakili sumber pendapatan berulang yang baharu dan penting untuk Sancy, mengukuhkan lagi kedudukannya sebagai peneraju dalam penyelesaian penjagaan kesihatan digital,” katanya.

Ketua Pegawai Eksekutif, Prabuddha Chakraverty menzahirkan kegembiraan kumpulan itu dapat bekerjasama dengan Aichi Healthcare Group dan menyediakan sistem maklumat pesakit yang canggih.

“Perjanjian ini selaras dengan misi kami untuk menyampaikan penyelesaian termaju yang meningkatkan operasi penjagaan kesihatan dan menambah baik penjagaan pesakit,” tambahnya.

Kumpulan itu berkata pelaksanaan sistem tersebut akan menyumbang kepada ekosistem penjagaan kesihatan yang lebih kemas dan cekap di Bangladesh.

Ditubuhkan pada tahun 1995, Aichi Healthcare Group telah muncul sebagai salah satu konglomerat penjagaan kesihatan terbesar dan serba boleh di Bangladesh.

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *